reklama
w internecie

pozycjonowanie stron internetowych
wyszukiwarki google / bing / yahoo



Pozycjonowanie szerokie long-tail


Dla właścicieli sklepów internetowych i rozbudowanych witrym pozycjonowanie na kilka ogólnych fraz jest nie tyle niewystarczające co mało skuteczne. Wie o tym każdy właściciel sklepy internetowego, którego witrynę odwiedzają każdego dnia tysiące internautów szukających konkretnego produktu.

Właśnie dla firm sprzedających poprzez sklep duże ilości produktów przygotowaliśmy pozycjonowanie szerokie. Na czym polega ten sposób promocji?

Istota pozycjonowania szerokiego


Pozycjonowanie szerokie (Long Tail) polega na promocji strony na setki a nawet tysiące fraz kluczowych, które są ściśle dopasowane do oferty sklepu. Prowadząc księgarnie internetową lub sprzedając opony nie wystarczy być na wysokiej pozycji na takie prestiżowe słowa jak księgarnia czy opony. Co wiecej, koszt promocji na tak trudne frazy nie przełoży się na sprzedaż a więc zamiast zysków wygeneruje tylko duże koszty. A przecież nie o to chodzi w biznesie.

Jeśli chcemy sprzedać konkretny towar warto być w wyszukiwarce na konkretne frazy. Najczęściej są to frazy wielowyrazowe. Średnie zapytanie kierowane do wyszukiwarki Google zawiera 4,3 słów.

Daj Klientowi to czego szuka


Frazy wpisywane w wyszukiwarki stają się coraz bardziej złożone. Internauci coraz częściej zadają wyszukiwarkom zapytania np. 'jak skutecznie zareklamować małą firmę w google' zamiast ogólnego słowa 'reklama'. Dzięki takim zapytaniom otrzymywany wynik lepiej spełnia oczekiwania osób, które szukają towaru lub usługi a to w znaczący sposób podnosi prawdopodobieństwo zakupu. Pozycjonowanie long tail znakomicie nadaje się do promocji sklepów internetowych i bardzo rozbudowanych witryn.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat promocji Twojego sklepu internetowego skontaktuj się z nami. Otrzymasz bezpłatną wycenę.